.....

Har sovit c.a 8h denna vecka hittils. De få timmarna av sömn har bestätt av mardrömmar där den ene är sjukare än den andra.  Brukar kunna få sömnsvackor ibland men det här är den allra värsta hittills utan tvekan. Förhoppningsvis kan jag sova mer inatt men hittills har det inte fungerat i alla fall.

Imorrn ska jag gå och hämta hårwaxet jag glömde kvar i butiken. Jag betalade men glömde plocka på mig varan. Är inte det tankspritt så säg?
Sen måste jag även gå till min käre vaktmästare och förklara varför min sovrumsdörr är i tusen bitar. Bjuder jag han på kaffe och skämtar lite tror jag att jag får en ny på stört.

Förövrigt vill jag bara tipsa om att det snart är den 20:nde... Krossa.

Kommentarer
Postat av: RH

Varför behövs en dörr? Tycker det blev snyggare med halv dörr! :p

2008-10-09 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0