"Fotboll"

HELVETES JÄVLA FAN!

Här var man glad över Bajens krossande av Djürgår'n förra måndagen och tänkte att efter den 3-0 vinsten ska väl Gefle vara en mumsbit.
Men vad fel man kan ha!
Ett lag av nollor, ni MÅSTE presterna, ni får betalt för att göra det för i helvete!
Låt den här piss-säsongen vara över nu så man kan börja ladda inför nästa. Avgå Hammarbys styrelse och ge fan i att sälja spelare under säsong! Det är guld vi spelar för, inte nån jävla mittplacering.

Så, nu har man reagerat av sig lite. Tre matcher kvar, där vi SKA åtminstonde plocka hem 6 poäng.

Idag har det bara varit lugnt, varit uppe hos Petra en sväng, snackade och drack en kopp kaffe. Sen begav jag mig hem till mor och far där det serverades kaffe. Mest kaffedrickande hela dagen tycker jag.
Den här helgen har jag även tagit hand om Linus katter och de små liven vägrar ju att använda kattlådan titt som tätt. Så han fick sig en glad överraskning när jag visade upp två jackor som verkligen stank kattpiss. Men vad dom äter, har nästan känt mig som en deltagare i den där serien "Operation: fett" eller vad det nu kan heta. Har bara lassat upp mat så nu har dom en mer rullande stil än en gångstil.

Förövrigt vill jag bara rekomendera: http://www.youtube.com/watch?v=TyNnmKfTwdg
Har nynnat på den här låten bra länge nu, den bara snurrar runt i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0