Inte enligt planerna

Den här kvällen blev inte som jag hade tänkt mig. Eller hela dagen förresten.
Skulle till Örebro och handla skor, det blev en väska istället.
Skulle träna som bara helvete, det blev att hjälpa en kompis och flytta.
Skulle "ta det lugnt" ikväll, det blev det. Woohoo! Där lyckades jag i alla fall.

Var även ute och gick ikväll, var faktiskt riktigt skönt. Trodde det skulle vara för jävligt i snålblåsten men det gick över förväntan. Vet inte hur långt men det blev en bra bit skulle jag tro.
Resten av kvällen bestod av att kela med två katter, en psykotisk och en super lugn. Så det var verkligen Yin och Yang.

Fick 700 samtal under kvällen om at jasg skulle hänga med ut och festa men nobbade vartenda förslag. Var verkligen inte sugen den här helgen. Tillslut så ringde jag Linus och mötte upp honom i Hova sen drog vi hem.

Så nu ska väl jag försöka sova lite, känns faktiskt som jag kommer kunna sova idag.

Förövrigt så vill jag bara säga att Hova är väldigt litet, har aldrig klagat på ryktesspridning men nu jävlar är det något enormt. Men men ,det brukar väl lugna sig efter ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0