Serieseger

Lite småstolt måste man få vara för jag och mitt lag vann norra B-reserv serien i helgen!
Vi har en match kvar nästa helg som måste spelas klart men även om vi förlorar kommer inte tvåan Mellby ikapp oss.

Så nästa helg är det kostym som gäller under matchen. Tanken är att både jag och min tränarkollega ska vara matchklädda under finkläderna och hoppa in de tio sista minuterna och spela anfall. Ska bli "riktigt bra".

Efter matchen lär det bli någon form av firande och eftersom det är en lång bortaresa kan jag tänka mig att det blir ett intensivt kalasande i bussresan hem.

Nej nu ska jag iväg och träna, sen ikväll blir det inte som jag tänkt utan jag får improvisera min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0